Kontakt z nami

• Sprawną obsługę rejestracji pacjentów
• System do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej
• Elektroniczną obsługę grafiku pacjentów i lekarza
• Kompetentny zespół

• Przyjazne nastawienie
• Obsługę kalendarza i profilu na platformach tj. np. ZnanyLekarz.pl
• Wysokiej klasy sprzęt medyczny

Co zapewniamy?

Oczekujemy konkretnych umiejętności, wiedzy z danej dziedziny, otwartego umysłu i chęci uczenia się. Ważne jest dla nas otwarcie na ludzi, przyjazne nastawienie do pacjenta oraz współpraca w zespole specjalistów. Wierzymy, że miejsce i atmosferę tworzą ludzie, dlatego duże znaczenie ma dla nas nastawienie do świata i ludzi.

Czego oczekujemy?

Centrum Medyczne Arena Medical to zespół poradni specjalistycznych, gabinet ortopedyczno-zabiegowy, pracownia fizjoterapii oraz gabinet medycyny estetycznej. Posiadamy otwarte umysły, jesteśmy gotowi na wyzwania i nowe pomysły. Posiadamy najnowocześniejszy aparat do badań USG, aparat do badań EKG, niezbędny sprzęt medyczny i fizjoterapeutyczny, przestronne gabinety i fachową obsługę pacjentów.

Kim jesteśmy?

Chętnie nawiążemy współpracę z lekarzami ostatnich lat specjalizacji, specjalistami oraz fizjoterapeutami. Zapewniamy pracę w dynamicznie rozwijającej się placówce medycznej stawiającej na jakość usług oraz kompetentny zespół.

Z kim?

Pracuj z Nami

Rejestracja telefoniczna: (+48) 728 006 009

Rejestracja on-line:                                

Copyright © 2022 - Arena Invest Group - Wszelkie prawa zastrzeżone

Wdrożenie strony: desigmo.com.pl

Rejestracja On-line

Rejestracja telefoniczna: (+48) 728 006 009

Rejestracja: (+48) 728 006 009

Rejestracja On-line

Kontakt z nami

 

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko MANAGER placówki medycznej na zastępstwo.

 

Obowiązki MANAGERA:

  1. wspieranie i dbanie o rozwój placówki, dbanie o wizerunek placówki medycznej,
  2. prowadzenie działań marketingowych,
  3. aktywne wprowadzanie nowych rozwiązań i poszukiwanie ścieżek rozwoju dla placówki,
  4. dbałość o organizację pracy placówki,
  5. kompletowanie zespołu,
  6. usprawnianie i nadzór nad obsługą pacjentów,
  7. wprowadzanie usprawnień do systemu udzielania świadczeń zdrowotnych w placówce,
  8. zabezpieczenie placówki medycznej w niezbędny sprzęt medyczny, negocjowanie warunków zakupu,
  9. nadzór nad gospodarką magazynową,
  10. przygotowywanie umów, pism, regulaminów, innych niezbędnych dokumentów,
  11. nadzór nad zatrudnionymi pracownikami,
  12. negocjowanie warunków zawieranych umów,
  13. uczestnictwo i reprezentowanie placówki na konferencjach i zewnętrznych spotkaniach biznesowych,
  14. ścisła współpraca z Zarządem Spółki.

 

 

Czego oczekujemy:

  1. otwartego umysłu i chęci do pracy,
  2. doświadczenia w: branży medycznej, obsłudze klienta/pacjenta, zarządzaniu zespołem, negocjacjach i zawieraniu umów z kontrahentami,
  3. wyższego wykształcenia,
  4. wiedzy z zakresu funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce,
  5. wysokich umiejętności interpersonalnych,
  6. umiejętności podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,  rozwiązywania problemów, zdolności analitycznych,
  7. asertywności, umiejętność motywowania podwładnych,
  8. biegłej obsługi komputera i chęci uczenia się korzystania z nowych aplikacji,
  9. prawa jazdy kat. B.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego wraz ze zdjęciem (dokumenty aplikacyjne prosimy wysłać w wersji PDF) na adres arenamed.rozwoj@gmail.com. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje, spełniające łącznie wszystkie wymagania oraz możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Kogo aktualnie szukamy